top of page
  • تیم تحریریه

پیست باگی در کیش

در میان لیست تفریحات کیش که بسیار هم متنوع و زیاد هستند پیست باگی کیش را می توانید ببینید. باگی یکی از محبوب ترین و جذاب ترین تفریحات جزیره کیش محسوب می شود که در میان گردشگران تور کیش نیز محبوبیت زیادی را کسب کرده است.

حالا در این مطلب قصد داریم در مورد این تفریح مهیج صحبت کنیم.

پیست باگی کیش یک ماجراجویی است

سوال خیلی هاست که می پرسند چیست؟ در پاسخ این سوال می توان گفت که باگی یک وسیله نقلیه موتوری با چرخ های بزرگی که بیشتر برای اهداف تفریحی و ماجراجویانه کاربرد دارند و به صورت چرخ های باز و بدون بدنه کامل ساخته می شوند و میله های ضخیمی که در آن استفاده شده وظیفه حفاظت از جان سرنشینان را بر عهده می گیرند.

باگی ها تنوع زیادی دارند، اما اصولا بدنه آن ها تقریبا شبیه به هم هستند و همه آن ها می تواند تپه های شنی، سواحل و بیابان ها را به راحتی زیر پا بگذارد. شما هم می توانید این تفریح مهیج را در کنار دوستان و عزیزانتان در پیست های باگی که به این منظور ساخته شده اند انجام داده و از آن لذت ببرید.

پیست باگی در کیش

زمانی که شما خیالتان از بابت امنیت جان و ایمن بودن سرنشینتان راحت باشد می توانید نهایت لذت از رانندگی را در این وسیله همه فن حریف ببرید؛ باگی های هیجان انگیز با نصب کمربند ایمنی که همانند باگی های حرفه ای می شوند و شما را به صندلی محکم می بندد تا از جان شما محافظت کند. البته جالب است بدانید که زمان لذت از این تفریح فوق العاده ۱۵ الی ۲۰ دقیقه است ولی در این مدت زمان کوتاه لحظاتی به یاد ماندنی خواهید داشت.

آژانس مسافرتی سالیان سفر به عنوان مجری تورهای کیش بهترین تور کیش با قیمت مناسب را به شما معرفی می نماید.

تور باگی کیش در یکی از معروف ترین پیست های خاکی کیش برگزار می شود. گردشگران با ماشین های باگی دو نفره در مسیر ۴۰۰ متری رانندگی می کنند و نهایت لذت را از این تفریح هیجان انگیز در خاطرشان ثبت می کنند. نکته جالبب که در خصوص تور باگی کیش وجود دارد این است که شما با شرکت در برخی از تورها در حین استفاده از پیست باگی، از دیگر مکان های گردشگری کیش هم بازدید می کنید.

به پیست باگی در کیش بروید و از این تفریح نهایت لذت را ببرید؛ البته اگر کار با ماشین باگی و یا قوانین مربوط به پیست را بلد نیستید اصلا نگران نباشید زیرا یک راهنمای حرفه ای همراه شما خواهد بود تا شما بتوانید با خیالی آسوده از باگی سواری در جزیره رویایی کیش لذت ببرید.

اگر علاقمند به تاریخچه خودروهای باگی هستید باید بدانید که این خودروها اولین بار در دهه ۵۰ تولید شدند ولی نه به شکل پیشرفته امروزی. در حال حاضر این خودروها نسبت به مدل های اولیه خود تفاوت های داشته اند و قیمت بالایی دارند.



آدرس پیست باگی در کیش

پیست باگی در کیش یکی از تفریحات هیجان انگیز، در مجموعه پارس سافاری کیش محسوب می شود که می توانید با مراجعه به مجموعه پارس سافاری کیش از این تفریح نهایت لذت را ببرید.

4 views0 comments
bottom of page